Navstar

Dit is Navstar

Twintig jaar ervaring

Al ruim twintig jaar zorgt Navstar ervoor dat innovatieve producten in de (online) winkelschappen komen te liggen. Letterlijk – met dienstverlening voor distributie – maar vooral ook door retailers te ontzorgen met signing, schapindeling én de juiste marketing voor deze producten.

Know-how en connecties

Wat begon met twee jonge honden en een uniek navigatiesysteem is inmiddels uitgegroeid tot een professionele organisatie met de know-how en de connecties om innovatieve producten in de winkels te krijgen. Dat doen we door conceptontwikkeling, het lanceren van producten, aandacht genereren met slimme PR en natuurlijk met een mooie winkelpresentatie en goede verkrijgbaarheid. Maar het stopt niet alleen bij het in de winkel krijgen, we sturen juist op sell-out. Want pas als de klant het product in handen heeft kan deze het gemak, comfort en/of besparing zelf ervaren.

Gedreven door passie

Bij Navstar hebben we één drijfveer: smart home-producten op de markt brengen waarin wij geloven. Slimme innovaties die de consument écht verder helpen en producten die concreet bruikbaar zijn. En om er zeker van te zijn dat producten ook echt meerwaarde bieden testen we alles zelf uit.

Value added distributor die conceptmatig meedenkt

Omdat we uitsluitend werken met merken waarin we geloven, weten retailers dat ze bij ons alleen producten van hoge kwaliteit kunnen vinden. We doen méér dan alleen distributie: we voegen dankzij onze excellente track record en expertise waarde toe. Voor merken, maar zeker ook voor retailers. En de standaard term “value added distributor” past ons niet, althans daar stopt het niet. We vinden het juist mooi om samen met merken en retailers conceptmatig verder te denken om zo de juiste beleving in de winkel en bij de consument te creëren.

Transparant

We maken heldere afspraken met merken. Standaard werken wij alleen binnen de Benelux, niet daarbuiten. In overleg is er meer mogelijk, denk aan Duitsland, maar enkel en alleen als we hier goedkeuring voor hebben. Samen met de merken bepalen welke kanalen en in welke vogorde we gaan benaderen. Deze afbakening uw verzekering voor exclusiviteit en focus. Daarnaast ondersteunen wij merken met de juiste cijfers en rapportages om als merk zijnde altijd zelf de mogelijkheid te hebben om adequaat bij te sturen.

Let's talk

Laten we het hebben over hoe we uw
merk verder kunnen helpen.