Navstar

Loyalty programs
& B2B

Uw producten liggen in de winkelschappen. Uw merkpositionering staat als een huis. De verkoop stijgt gestaag en consumenten waarderen uw product. Missie geslaagd? Misschien nog niet. Want veel smart home-producten lenen zich uitstekend voor loyalty programs of de B2B-markt. Navstar helpt u dat potentieel te benutten.

  • Loyalty programs

    Uw producten aanbieden via een loyalty program betekent: het aanboren van een heel nieuwe doelgroep en het bouwen aan uw merk via een andere weg dan u gewend bent. In veel gevallen levert dat een boost in sales op. Navstar heeft nauwe contacten met diverse aanbieders van loyalty programs en kan uw merk introduceren op het platform dat bij u past.

  • B2B

    Relatiegeschenken blijven een populaire manier om waardering uit te spreken en de zakelijke banden te versterken. Zeker wanneer het gaat om een uniek en gebruiksvriendelijk geschenk, met een hoge attentiewaarde en praktisch nut voor de ontvanger. Eigenschappen die ook gelden voor de meeste smart home-producten. Daarom kan Navstar van uw product – dankzij nauwe contacten in de B2B-markt – niet alleen een bestseller in retail maken, maar zeker ook in markt voor premium gifts.

Snel naar

Let's talk

Laten we het hebben over hoe we uw
merk verder kunnen helpen.