Livescribe Support

Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen adviseren wij u eerst zelf de volgende vaker voorkomende problemen door te nemen die wellicht het probleem direct op kunnen lossen:

FAQ:

Mijn smartpen start niet meer op.
http://www.livescribe.com/int/support/kb/?View=entry&EntryID=205

Mijn smartpen synchroniseert niet meer.
Zorg er voor de livescribe cradle goed contact maakt met de USB-poort van uw PC/Mac. Wanneer de pen niet wordt opgeladen, probeert u dan een andere USB-poort. Mocht dit het probleem niet verhelpen, reply dan op deze mail.

Mijn smartpen laadt niet meer op.
http://www.livescribe.com/int/support/kb/?View=entry&EntryID=127

Mijn inktpatroon valt uit mijn smartpen.
http://www.livescribe.com/int/support/kb/?View=entry&EntryID=325

Mijn smartpen geeft een code: system failure 3, error code 3 of error code ###.
http://www.livescribe.com/int/support/kb/?View=entry&EntryID=191

Voor andere problemen kunt u eerst zelf het defect checken op de Livescribe website:
http://www.livescribe.com/support

Het zou zonde zijn als u uw smartpen moet opsturen terwijl u zelf het probleem eenvoudig kunt verhelpen. Wanneer u de smartpen opstuurt zult u deze ongeveer 7 dagen moeten missen.

Maar wanneer het probleem met de hierboven genoemde suggesties niet verholpen is kunnen worden, dan kunt u uw smartpen uiteraard ter reparatie aanbieden. Om de smartpen aan te melden voor reparatie dient u een mail te sturen naar:

Wanneer wij uw smartpen kunnen herstellen door de hierboven genoemde “FAQ’s” nogmaals te doorlopen, zullen er extra kosten in rekening worden gebracht.

Uw smartpen zal worden gerepareerd en zal dan retour gestuurd worden naar u.
Wanneer uw smartpen niet gerepareerd kan worden, zal het apparaat vervangenworden door een nieuwe smartpen van hetzelfde type of een vergelijkbare opvolger hiervan. 

Aanmelden voor reparatie

Aanmelden voor reparatie kan via: livescribesupport@navstar.nl
Deze mail zal zo snel mogelijk wordt verwerkt door onze support afdeling. De support afdeling zal actief contact opnemen met u. Om het probleem via deze weg op te lossen, mocht dit niet het geval zijn. Dan ontvangt u een aanmeldingsformulier, deze dient u compleet in te vullen. In het formulier staat duidelijk aangegeven waar het apparaat naar toe dient te worden verstuurd. (verzendkosten zijn voor de verzender)

Wanneer het apparaat binnen is, zult u hier een melding van ontvangen. Het apparaat zal worden gecontroleerd en eventueel gerepareerd, we hopen binnen 7 werkdagen het apparaat naar u retour te kunnen sturen. 

(Alle beschadiging die worden veroorzaakt door transport zijn op eigen risico)

Wil je een rma/doa aanmelden mail dan al je gegevens naar: support@navstar.nl